Zapalovací svíčka NGK V-LINE 44 (ZFR6T-11G)
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE44 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-LINE 44 (ZFR6T-11G)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 1 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 7,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
101 905 601 F | 101 905 617 C | 101 905 618 A |
Určeno pro vozidla
SEAT ALTEA (5P1), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT CORDOBA (6L2), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT CORDOBA (6L2), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.6 LPG [60kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.6 LPG [60kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SEAT IBIZA IV ST (6J8, 6P8), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV ST (6J8, 6P8), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV ST (6J8, 6P8), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SEAT LEON (1P1), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT TOLEDO III (5P2), 1.4 16V [63kW, 1390ccm] |
SEAT TOLEDO IV (KG3), 1.2 [55kW, 1198ccm] |
SEAT TOLEDO IV (KG3), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA FABIA I (6Y2), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.4 16V [59kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.4 16V [59kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I Praktik (6Y5), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Praktik (6Y5), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.2 12V [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 12V [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 LPG [51kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA OCTAVIA II (1Z3), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
SKODA RAPID (NH3, NK3, NK6), 1.2 [55kW, 1198ccm] |
SKODA RAPID (NH3, NK3, NK6), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA RAPID Spaceback (NH1), 1.2 [55kW, 1198ccm] |
SKODA RAPID Spaceback (NH1), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.4 LPG [63kW, 1390ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
SKODA ROOMSTER Praktik (5J), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER Praktik (5J), 1.4 [63kW, 1390ccm] |
VW BEETLE (5C1, 5C2), 2.5 [125kW, 2480ccm] |
VW BEETLE Kabriolet (5C7, 5C8), 2.5 [125kW, 2480ccm] |
VW CADDY III Skříňová/velkoprostorová limuzína (2KA, 2KH, 2CA,, 1.4 [59kW, 1390ccm] |
VW CADDY III velkoprostorová limuzína (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
VW FOX Šikmá zadní část (5Z1, 5Z3, 5Z4), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
VW FOX Šikmá zadní část (5Z1, 5Z3, 5Z4), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
VW GOLF PLUS V (5M1, 521), 1.4 16V [59kW, 1390ccm] |
VW GOLF V (1K1), 1.4 16V [59kW, 1390ccm] |
VW GOLF V Variant (1K5), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
VW GOLF VI (5K1), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
VW GOLF VI Variant (AJ5), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
VW JETTA III (1K2), 2.5 [110kW, 2480ccm] |
VW JETTA IV (162, 163, AV3, AV2), 1.6 [77kW, 1598ccm] |
VW JETTA IV (162, 163, AV3, AV2), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW JETTA IV (162, 163, AV3, AV2), 2.5 [125kW, 2480ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 2.5 [110kW, 2480ccm] |
VW NEW BEETLE Kabriolet (1Y7), 2.5 [110kW, 2480ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.2 12V [51kW, 1198ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.4 16V [59kW, 1390ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
VW POLO V (6R1, 6C1), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
VW POLO V (6R1, 6C1), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
VW POLO V (6R1, 6C1), 1.4 (6R1) [63kW, 1390ccm] |
VW POLO V (6R1, 6C1), 1.4 BiFuel [60kW, 1390ccm] |
VW POLO V (6R1, 6C1), 1.6 BiFuel [60kW, 1598ccm] |
VW POLO V limuzína (602, 604, 612, 614), 1.6 [77kW, 1598ccm] |