Zapalovací svíčka NGK V-Line 7 (BPR6EF) - FORD, VOLVO
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE07 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 7 (BPR6EFS)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 17,5 |
Zapalovací svíčka: | odšroubovatelná SAE-koncovka |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s kuželovým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
5099766 | 77 00 266 295 | 77 00 267 140 |
77 00 714 540 | 7910247204 |
Určeno pro vozidla
FORD ESCORT III (GAA), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT III (GAA), 1.1 [40kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT III Express (AVA), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT III Turnier (AWA), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT III Turnier (AWA), 1.1 [40kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT), 1.3 (GAF) [46kW, 1297ccm] |
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT), 1.3 [44kW, 1297ccm] |
FORD ESCORT IV Express (AVF), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT IV Express (AVF), 1.3 [44kW, 1297ccm] |
FORD ESCORT IV Express (AVF), 1.3 [46kW, 1297ccm] |
FORD ESCORT IV Turnier (AWF, AVF), 1.1 [37kW, 1117ccm] |
FORD ESCORT IV Turnier (AWF, AVF), 1.3 [44kW, 1297ccm] |
FORD ESCORT V Express (AVF), 1.3 [46kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA I (GFBT), 0.9 [29kW, 957ccm] |
FORD FIESTA I (GFBT), 0.9 [33kW, 957ccm] |
FORD FIESTA I (GFBT), 1.1 (WFBT) [40kW, 1117ccm] |
FORD FIESTA I (GFBT), 1.1 [39kW, 1117ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.0 (FBD) [33kW, 957ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.1 (FBD) [36kW, 1117ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.1 (FBD) [37kW, 1117ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.4 (FBD) [52kW, 1392ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.4 (FBD) [55kW, 1392ccm] |
FORD FIESTA II (FBD), 1.6 XR2 (FBD) [70kW, 1597ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.0 [33kW, 1001ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.1 [37kW, 1119ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.1 [40kW, 1119ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.3 Cat [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA III (GFJ), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA IV (JA_, JB_), 1.0 i [38kW, 999ccm] |
FORD FIESTA Schránky/šikmá záď (FVD), 1.0 [33kW, 957ccm] |
FORD FIESTA Schránky/šikmá záď (WFVT), 1.0 (WFVT) [29kW, 957ccm] |
FORD FIESTA Schránky/šikmá záď (WFVT), 1.1 (WFVT) [39kW, 1117ccm] |
FORD FIESTA Skříňová/velkoprostorová limuzína (F3L, F5L), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ORION II (AFF), 1.3 [44kW, 1297ccm] |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE), 2.4 i Cat [92kW, 2394ccm] |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE), 2.4 i [92kW, 2394ccm] |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE), 2.9 i 4x4 [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE), 2.9 i Cat [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE), 2.9 i [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I limuzína (GGE), 2.4 i [92kW, 2394ccm] |
FORD SCORPIO I limuzína (GGE), 2.9 i 4x4 [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I limuzína (GGE), 2.9 i [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I Turnier (GGE), 2.4 i [92kW, 2394ccm] |
FORD SCORPIO I Turnier (GGE), 2.9 i 4x4 [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO I Turnier (GGE), 2.9 i [107kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO II (GFR, GGR), 2.9 i [110kW, 2933ccm] |
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR), 2.9 i [110kW, 2933ccm] |
FORD SIERRA II (GBG, GB4), 2.9 4x4 [107kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II (GBG, GB4), 2.9 4x4 [110kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II (GBG, GB4), 2.9 i [107kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II (GBG, GB4), 2.9 i [110kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II Šikmá zadní část (GBC, GBG), 2.9 i XR 4x4 [107kW, 2936ccm] |
FORD SIERRA II Šikmá zadní část (GBC, GBG), 2.9 i [107kW, 2936ccm] |
FORD SIERRA II Turnier (BNG), 2.9 4x4 [107kW, 2936ccm] |
FORD SIERRA II Turnier (BNG), 2.9 4x4 [110kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II Turnier (BNG), 2.9 i [110kW, 2935ccm] |
FORD SIERRA II Turnier (BNG), 2.9 [107kW, 2936ccm] |
LANCIA THEMA (834_), 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) [108kW, 2849ccm] |
LANCIA THEMA (834_), 2850 V6 i.e. (834F) [110kW, 2849ccm] |
LANCIA THEMA (834_), 3000 V6 (834GD, 834FD) [126kW, 2959ccm] |
RENAULT 25 (B29_), 2.7 V6 Injection (B298) [104kW, 2664ccm] |
VOLVO 260 (P262, P264), 2.8 [114kW, 2849ccm] |
VOLVO 260 kombi (P265), 2.8 [114kW, 2849ccm] |
VOLVO 760 (704, 764), 2.8 (764) [108kW, 2849ccm] |
VOLVO 760 (704, 764), 2.8 [105kW, 2849ccm] |
VOLVO 760 (704, 764), 2.8 [115kW, 2849ccm] |
VOLVO 760 Kombi (704, 765), 2.8 (765) [105kW, 2849ccm] |
VOLVO 760 Kombi (704, 765), 2.8 (765) [115kW, 2849ccm] |
VOLVO 780 (782), 2.9 [108kW, 2849ccm] |