+Šířka [mm] | 7 |
Tloušťka/síla [mm] | 0,8 |
Rozsah upínání od [mm] | 25 |
Rozsah upnutí do [mm] | 50 |
Materiál | nerez ocel |
Hmotnost [kg] | 0,01 |
Výrobce: | FEBI BILSTEIN |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Výrobce: | VAG |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+vnitřní průměr [mm] | 30 |
Tloušťka/síla [mm] | 3,5 |
Materiál | ACM (polyakrylkaučuk) |
Tvar | O-kroužek |
Výrobce: | ELRING |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Průměr dříku ventilu [mm] | 8 |
vnitřní průměr [mm] | 12,8 |
Vnější průměr [mm] | 15,5 |
Výška [mm] | 13,1 |
Materiál | ACM (polyakrylkaučuk) |
Výrobce: | ELRING |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Výrobce: | FISCHER |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Výrobce: | FISCHER |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Příprava paliva | Common Rail |
Výrobce: | BOSCH |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Příprava paliva | Common Rail |
Výrobce: | BOSCH |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Délka [mm] | 18 |
Rozměr vnějšího závitu | M14 x 1,5 |
průměr vlákna [mm] | 11 |
Jakost/třída | 8.8 |
Rozměr klíče | 19 |
Hlava šroubu -/ Profil matky | vnější šestihran |
Materiál | ocel |
povrch | Fosfátováno |
Délka šroubu pod hlavou [mm] | 12 |
Hmotnost [kg] | 0,026 |
Doplňující výrobek/info 2 | bez těsnicího kroužku |
Výrobce: | FEBI BILSTEIN |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+ |
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |