Zapalovací svíčka NGK V-Line 41 (ZFR5P-G)
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE41 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | 27.12.2024 | |
Most | 27.12.2024 | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 41 (ZFR5P-G)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 1 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 7,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
101 905 617 | 101 905 617 R1 |
Určeno pro vozidla
SEAT CORDOBA (6L2), 1.2 12V [51kW, 1198ccm] |
SEAT CORDOBA (6L2), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.2 12V [51kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I (6Y2), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I (6Y2), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I (6Y2), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I Praktik (6Y5), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Praktik (6Y5), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA I Praktik (6Y5), 1.4 [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II (542), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
SKODA FABIA II Combi (545), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.2 [47kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER (5J7), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
SKODA ROOMSTER Praktik (5J), 1.2 [51kW, 1198ccm] |
VW CADDY II velkoprostorová limuzína (9K9B), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW FOX Šikmá zadní část (5Z1, 5Z3, 5Z4), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
VW LUPO I (6X1, 6E1), 1.0 [37kW, 999ccm] |
VW LUPO I (6X1, 6E1), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.2 12V [47kW, 1198ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.2 [40kW, 1198ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.2 [44kW, 1198ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW POLO IV limuzína (9A4, 9A2, 9N2, 9A6), 1.4 [55kW, 1390ccm] |