Zapalovací svíčka NGK V-Line 45 (TR5B-13)

Zapalovací svíčka NGK V-Line 45 (TR5B-13)

60 
bez DPH: 50 

Popis zboží:

 Zapalovací svíčka NGK V-Line 45 (TR5B-13)

 

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M14 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 25,0
Zapalovací svíčka: Nikl - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: odrušeno, 5 kOhm
Zapalovací svíčka: s kuželovým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 3,0
Zapalovací svíčka: pevná SAE - koncovka

  

 

 

 Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

OEM kódy

1219 309 1255 464 1362 012
1493 001 1787 829 3073 1425
4M5G-12405-AA 4M5G-12405-XC 4M5G-12405-XE
AYFS-32CJ LFY1-18-110 YN2F-12405-A2A
YN2J-12405-AA

Určeno pro vozidla

FORD B-MAX (JK), 1.4 [66kW, 1388ccm]
FORD B-MAX (JK), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD C-MAX (DM2), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm]
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [63kW, 1596ccm]
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.3 [44kW, 1299ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.3 [51kW, 1299ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.25 [44kW, 1242ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.25 [60kW, 1242ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.4 [71kW, 1388ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.6 Ti [99kW, 1596ccm]
FORD FIESTA VI Van, 1.25 [60kW, 1242ccm]
FORD FOCUS C-MAX (DM2), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.4 [59kW, 1388ccm]
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II Kabriolet, 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.4 [59kW, 1388ccm]
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.4 [59kW, 1388ccm]
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm]
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm]
FORD GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD KA (RB_), 1.3 i ROCAM [51kW, 1299ccm]
FORD KA (RB_), 1.3 i [44kW, 1299ccm]
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV limuzína (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV limuzína (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm]
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm]
FORD STREET KA (RL2), 1.6 [70kW, 1599ccm]
MAZDA 3 (BK), 2.0 (BKEP) [110kW, 1999ccm]
MAZDA 3 limuzína (BK), 2.0 (BKEP) [110kW, 1999ccm]
MAZDA 6 Hatchback (GH), 2.0 MZR (GHEFS) [108kW, 1999ccm]
MAZDA 6 Hatchback (GH), 2.5 MZR (GH5FS) [125kW, 2488ccm]
MAZDA 6 kombi (GH), 2.0 MZR (GHEFW, GH10F) [108kW, 1999ccm]
MAZDA 6 kombi (GH), 2.5 MZR (GH5FW) [125kW, 2488ccm]
MAZDA 6 limuzína (GH), 2.0 MZR (GHEFP, GH10F) [108kW, 1999ccm]
MAZDA 6 limuzína (GH), 2.5 MZR (GH5FS, GH5FP) [125kW, 2488ccm]
VOLVO C30 (533), 1.6 [74kW, 1596ccm]
VOLVO S40 II (544), 1.6 [74kW, 1596ccm]
VOLVO V50 (545), 1.6 [74kW, 1596ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu


+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků