Zapalovací svíčka NGK V-Line 27 (BKUR6ET) - FIAT, SEAT, VW

Zapalovací svíčka NGK V-Line 27 (BKUR6ET) - FIAT, SEAT, VW

122 
bez DPH: 101 

Popis zboží:

Zapalovací svíčka NGK V-Line 27 (BKUR6ET) - FIAT, SEAT, VW

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M14 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 19,0
Zapalovací svíčka: Nikl - střední elektroda
Zapalovací svíčka: 3-vnější elektrody
Zapalovací svíčka: odrušeno, 1 kOhm
Zapalovací svíčka: s plochým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 5,2
Zapalovací svíčka: pevná SAE - koncovka

 

 

 Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

OEM kódy

101 000 041 AD

Určeno pro vozidla

FIAT COUPE (175_), 2.0 20V Turbo [162kW, 1998ccm]
LANCIA KAPPA (838_), 2.0 20V Turbo (838AM1AA) [162kW, 1998ccm]
LANCIA KAPPA kupé (838_), 2.0 20V Turbo (838CM) [162kW, 1998ccm]
LANCIA KAPPA SW (838_), 2.0 20V Turbo (838BM1AA) [162kW, 1998ccm]
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), 2.0 i [85kW, 1984ccm]
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2), 1.4 i 16V [74kW, 1390ccm]
SEAT IBIZA II (6K1), 1.4 i 16V [74kW, 1390ccm]
VW POLO III (6N1), 100 1.4 16V [74kW, 1390ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu


+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků