Zapalovací svíčka NGK V-Line 27 (BKUR6ET) - FIAT, SEAT, VW
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE27 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | 27.12.2024 | |
Most | 27.12.2024 | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 27 (BKUR6ET) - FIAT, SEAT, VW
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | 3-vnější elektrody |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 1 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 5,2 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
101 000 041 AD |
Určeno pro vozidla
FIAT COUPE (175_), 2.0 20V Turbo [162kW, 1998ccm] |
LANCIA KAPPA (838_), 2.0 20V Turbo (838AM1AA) [162kW, 1998ccm] |
LANCIA KAPPA kupé (838_), 2.0 20V Turbo (838CM) [162kW, 1998ccm] |
LANCIA KAPPA SW (838_), 2.0 20V Turbo (838BM1AA) [162kW, 1998ccm] |
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), 2.0 i [85kW, 1984ccm] |
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2), 1.4 i 16V [74kW, 1390ccm] |
SEAT IBIZA II (6K1), 1.4 i 16V [74kW, 1390ccm] |
VW POLO III (6N1), 100 1.4 16V [74kW, 1390ccm] |