Zapalovací svíčka NGK V-Line 31 (PTR5D-10) - FORD
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE31 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 31 (PTR5D-10) - FORD
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 17,5 |
Zapalovací svíčka: | Platina - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s kuželovým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,5 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
35 39 125 FINIS | 3539 125 |
Určeno pro vozidla
FORD COUGAR (EC_), 2.5 ST 200 [151kW, 2495ccm] |
FORD COUGAR (EC_), 2.5 V6 24V [125kW, 2495ccm] |
FORD COUGAR (EC_), 2.5 V6 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT V Express (AVF), 1.3 [46kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT V limuzína (AFL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT VI limuzína (GAL, AFL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA IV (JA_, JB_), 1.3 i [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA Skříňová/velkoprostorová limuzína (J5_, J3_), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD KA (RB_), 1.3 i [37kW, 1299ccm] |
FORD KA (RB_), 1.3 i [44kW, 1299ccm] |
FORD MONDEO I (GBP), 2.5 i 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 2.5 i 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 2.5 i 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD MONDEO II (BAP), 2.5 24V [125kW, 2495ccm] |
FORD MONDEO II (BAP), 2.5 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 2.5 24V [125kW, 2495ccm] |
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 2.5 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 2.5 24V [125kW, 2495ccm] |
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 2.5 24V [125kW, 2544ccm] |
FORD ORION III (GAL), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
MAZDA 121 III (JASM, JBSM), 1.3 [37kW, 1299ccm] |