Zapalovací svíčka NGK V-Line 32 (BCPR5ES) - CITROËN, PEUGEOT
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE32 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 1.11.2024 | |
Praha 9 | 1.11.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 32 (BCPR5ES)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | odšroubovatelná SAE-koncovka |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
092.32.278 | 5962.H9 | 5962W1 |
77 00 101 401 | 90098-66082 | 96064890 |
F210 18 110 | F211-18-110 |
Určeno pro vozidla
CITROËN AX (ZA-_), 10 [33kW, 954ccm] |
CITROËN AX (ZA-_), 11 [44kW, 1124ccm] |
CITROËN AX (ZA-_), 14 4x4 [55kW, 1360ccm] |
CITROËN AX (ZA-_), 14 [44kW, 1360ccm] |
CITROËN AX (ZA-_), 14 [49kW, 1360ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 16 (XB180Z) [76kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 16 E [65kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 16 [64kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 16 [68kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 19 E [80kW, 1905ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 19 GTi 4x4 [88kW, 1905ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 19 GTi [88kW, 1905ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 19 [70kW, 1905ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 16 (XB180Z) [76kW, 1580ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 16 [64kW, 1580ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 16 [65kW, 1580ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 19 4x4 [80kW, 1905ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 19 [88kW, 1905ccm] |
CITROËN EVASION velkoprostorová limuzína (22, U6), 2.0 [89kW, 1998ccm] |
CITROËN XANTIA (X1_, X2_), 1.8 i [74kW, 1761ccm] |
CITROËN XANTIA Break (X1_, X2_), 1.8 i [74kW, 1761ccm] |
CITROËN XM (Y3), 2.0 i [89kW, 1998ccm] |
CITROËN XM Break (Y3), 2.0 i [89kW, 1998ccm] |
CITROËN ZX (N2), 1.6 i [65kW, 1580ccm] |
CITROËN ZX (N2), 1.8 i [74kW, 1761ccm] |
CITROËN ZX (N2), 2.0 i [89kW, 1998ccm] |
CITROËN ZX Break (N2), 1.6 i [65kW, 1580ccm] |
CITROËN ZX Break (N2), 1.8 i [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.0 [33kW, 954ccm] |
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.0 [37kW, 954ccm] |
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.1 [44kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 205 I (741A/C), 1.9 GTI [75kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.6 CJ [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.9 CTI [75kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.0 [33kW, 954ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.1 [44kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.6 Aut. [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI Cat [75kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [75kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [88kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [94kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 1.4 SL [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 1.8 ST [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 2.0 ST [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5), 1.8 [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5), 2.0 [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.1 [44kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.4 [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.8 [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 2.0 XSi [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.4 [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.6 [76kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.9 GTI [94kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.9 [72kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.1 [44kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.4 [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.6 [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 GTI [88kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 [72kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 [80kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [66kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [69kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 Injection [77kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 [80kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 [88kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [66kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.9 [88kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 405 II (4B), 1.4 [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 405 II (4B), 1.8 [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 405 II (4B), 2.0 X4 [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 405 II (4B), 2.0 [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.4 [55kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.6 [65kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.8 [74kW, 1761ccm] |
PEUGEOT 605 (6B), 2.0 [89kW, 1998ccm] |
PEUGEOT 806 (221), 2.0 [89kW, 1998ccm] |
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.6 e (BA0F, BA0S) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_), 1.6 e (JA0F) [66kW, 1598ccm] |
SKODA FAVORIT (781), 1.3 135L (781) [43kW, 1289ccm] |
SKODA FAVORIT Forman (785), 1.3 (135) [44kW, 1289ccm] |
SKODA FELICIA I (6U1), 1.3 [43kW, 1289ccm] |
SKODA FELICIA I kombi (6U5), 1.3 [43kW, 1289ccm] |
SKODA FELICIA II (6U1), 1.3 [43kW, 1289ccm] |