Zapalovací svíčka NGK V-Line 32 (BCPR5ES) - CITROËN, PEUGEOT

Zapalovací svíčka NGK V-Line 32 (BCPR5ES) - CITROËN, PEUGEOT

56 
bez DPH: 46 

Popis zboží:

Zapalovací svíčka NGK V-Line 32 (BCPR5ES)

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M14 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 19,0
Zapalovací svíčka: odšroubovatelná SAE-koncovka
Zapalovací svíčka: Nikl - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: odrušeno, 5 kOhm
Zapalovací svíčka: s plochým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 3,0

 

 

 

 Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

 

OEM kódy

092.32.278 5962.H9 5962W1
77 00 101 401 90098-66082 96064890
F210 18 110 F211-18-110

Určeno pro vozidla

CITROËN AX (ZA-_), 10 [33kW, 954ccm]
CITROËN AX (ZA-_), 11 [44kW, 1124ccm]
CITROËN AX (ZA-_), 14 4x4 [55kW, 1360ccm]
CITROËN AX (ZA-_), 14 [44kW, 1360ccm]
CITROËN AX (ZA-_), 14 [49kW, 1360ccm]
CITROËN BX (XB-_), 16 (XB180Z) [76kW, 1580ccm]
CITROËN BX (XB-_), 16 E [65kW, 1580ccm]
CITROËN BX (XB-_), 16 [64kW, 1580ccm]
CITROËN BX (XB-_), 16 [68kW, 1580ccm]
CITROËN BX (XB-_), 19 E [80kW, 1905ccm]
CITROËN BX (XB-_), 19 GTi 4x4 [88kW, 1905ccm]
CITROËN BX (XB-_), 19 GTi [88kW, 1905ccm]
CITROËN BX (XB-_), 19 [70kW, 1905ccm]
CITROËN BX Break (XB-_), 16 (XB180Z) [76kW, 1580ccm]
CITROËN BX Break (XB-_), 16 [64kW, 1580ccm]
CITROËN BX Break (XB-_), 16 [65kW, 1580ccm]
CITROËN BX Break (XB-_), 19 4x4 [80kW, 1905ccm]
CITROËN BX Break (XB-_), 19 [88kW, 1905ccm]
CITROËN EVASION velkoprostorová limuzína (22, U6), 2.0 [89kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA (X1_, X2_), 1.8 i [74kW, 1761ccm]
CITROËN XANTIA Break (X1_, X2_), 1.8 i [74kW, 1761ccm]
CITROËN XM (Y3), 2.0 i [89kW, 1998ccm]
CITROËN XM Break (Y3), 2.0 i [89kW, 1998ccm]
CITROËN ZX (N2), 1.6 i [65kW, 1580ccm]
CITROËN ZX (N2), 1.8 i [74kW, 1761ccm]
CITROËN ZX (N2), 2.0 i [89kW, 1998ccm]
CITROËN ZX Break (N2), 1.6 i [65kW, 1580ccm]
CITROËN ZX Break (N2), 1.8 i [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.0 [33kW, 954ccm]
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.0 [37kW, 954ccm]
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 1.1 [44kW, 1124ccm]
PEUGEOT 205 I (741A/C), 1.9 GTI [75kW, 1905ccm]
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.6 CJ [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.9 CTI [75kW, 1905ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.0 [33kW, 954ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.1 [44kW, 1124ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.6 Aut. [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI Cat [75kW, 1905ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [75kW, 1905ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [88kW, 1905ccm]
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.9 GTI [94kW, 1905ccm]
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 1.4 SL [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 1.8 ST [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5), 2.0 ST [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5), 1.8 [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5), 2.0 [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.1 [44kW, 1124ccm]
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.4 [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 1.8 [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 2.0 XSi [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.4 [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.6 [76kW, 1580ccm]
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.9 GTI [94kW, 1905ccm]
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.9 [72kW, 1905ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.1 [44kW, 1124ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.4 [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.6 [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 GTI [88kW, 1905ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 [72kW, 1905ccm]
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.9 [80kW, 1905ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [66kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [69kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 Injection [77kW, 1905ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 [80kW, 1905ccm]
PEUGEOT 405 I (15B), 1.9 [88kW, 1905ccm]
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [66kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.9 [88kW, 1905ccm]
PEUGEOT 405 II (4B), 1.4 [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 405 II (4B), 1.8 [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 405 II (4B), 2.0 X4 [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 405 II (4B), 2.0 [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.4 [55kW, 1360ccm]
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.6 [65kW, 1580ccm]
PEUGEOT 405 II Break (4E), 1.8 [74kW, 1761ccm]
PEUGEOT 605 (6B), 2.0 [89kW, 1998ccm]
PEUGEOT 806 (221), 2.0 [89kW, 1998ccm]
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.6 e (BA0F, BA0S) [66kW, 1598ccm]
RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_), 1.6 e (JA0F) [66kW, 1598ccm]
SKODA FAVORIT (781), 1.3 135L (781) [43kW, 1289ccm]
SKODA FAVORIT Forman (785), 1.3 (135) [44kW, 1289ccm]
SKODA FELICIA I (6U1), 1.3 [43kW, 1289ccm]
SKODA FELICIA I kombi (6U5), 1.3 [43kW, 1289ccm]
SKODA FELICIA II (6U1), 1.3 [43kW, 1289ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu


+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků