Zapalovací svíčka NGK V-Line 34 (PZFR5D-11) - FORD, SEAT, ŠKODA, VW
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE34 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | 27.12.2024 | |
Most | 27.12.2024 | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 34 (PZFR5D-11) - FORD, SEAT, ŠKODA, VW
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Platina - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 1 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 7,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
101 000 062 AB | 101 905 601 | 1120170 |
AGPS44F | YM21-12405-AA |
Určeno pro vozidla
FORD GALAXY I (WGR), 2.8 V6 [150kW, 2792ccm] |
FORD GALAXY MK I VAN (WGR), 2.8 [150kW, 2792ccm] |
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), 2.8 V6 4motion [150kW, 2792ccm] |
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), 2.8 V6 [150kW, 2792ccm] |
SEAT AROSA (6H1), 1.0 [37kW, 999ccm] |
SEAT AROSA (6H1), 1.4 [44kW, 1389ccm] |
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2), 1.0 i [37kW, 999ccm] |
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2), 1.4 i [44kW, 1389ccm] |
SEAT CORDOBA (6L2), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SEAT CORDOBA Vario (6K5), 1.4 i [44kW, 1389ccm] |
SEAT IBIZA II (6K1), 1.0 i [37kW, 999ccm] |
SEAT IBIZA II (6K1), 1.4 i [44kW, 1389ccm] |
SEAT IBIZA III (6L1), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SEAT INCA (6K9), 1.4 i [44kW, 1389ccm] |
SEAT LEON (1M1), 1.6 16 V [77kW, 1598ccm] |
SEAT LEON (1M1), 2.8 Cupra 4 [150kW, 2792ccm] |
SEAT LEON (1M1), 2.8 [150kW, 2792ccm] |
SEAT TOLEDO II (1M2), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
SEAT TOLEDO II (1M2), 2.3 V5 20V [125kW, 2324ccm] |
SKODA FABIA I (6Y2), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I Combi (6Y5), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA FABIA I limuzína (6Y3), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
SKODA OCTAVIA I (1U2), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
SKODA OCTAVIA I Combi (1U5), 2.0 4x4 [85kW, 1984ccm] |
SKODA OCTAVIA I Combi (1U5), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW BORA I (1J2), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW BORA I (1J2), 2.0 4motion [85kW, 1984ccm] |
VW BORA I (1J2), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW BORA I (1J2), 2.3 V5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW BORA I (1J2), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW BORA I (1J2), 2.8 V6 4motion [150kW, 2792ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 2.0 4motion [85kW, 1984ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 2.3 V5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW BORA Variant (1J6), 2.8 V6 4motion [150kW, 2792ccm] |
VW CADDY II Skříňová/velkoprostorová limuzína (9K9A), 60 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW CADDY II velkoprostorová limuzína (9K9B), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW FOX Šikmá zadní část (5Z1, 5Z3, 5Z4), 1.4 [55kW, 1390ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.0 4motion [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.0 BiFuel [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.3 V5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW GOLF IV (1J1), 2.8 VR6 4motion [150kW, 2792ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 1.6 16V [77kW, 1598ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.0 4motion [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.0 Bi-Fuel [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.3 V5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW GOLF IV Variant (1J5), 2.8 V6 4motion [150kW, 2792ccm] |
VW LUPO I (6X1, 6E1), 1.0 [37kW, 999ccm] |
VW LUPO I (6X1, 6E1), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 1.4 [55kW, 1390ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 1.6 [75kW, 1595ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1), 3.2 RSI 4motion (1C9) [165kW, 3188ccm] |
VW NEW BEETLE Kabriolet (1Y7), 1.4 [55kW, 1390ccm] |
VW NEW BEETLE Kabriolet (1Y7), 2.0 [85kW, 1984ccm] |
VW PASSAT B5.5 (3B3), 2.3 V5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW PASSAT B5.5 (3B3), 2.3 V5 [125kW, 2324ccm] |
VW PASSAT B5.5 Variant (3B6), 2.3 VR5 4motion [125kW, 2324ccm] |
VW PASSAT B5.5 Variant (3B6), 2.3 VR5 [125kW, 2324ccm] |
VW POLO (6N2), 1.0 [37kW, 999ccm] |
VW POLO (6N2), 1.4 [40kW, 1390ccm] |
VW POLO (6N2), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW POLO III CLASSIC (6V2), 60 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW POLO IV (9N_, 9A_), 1.4 16V [55kW, 1390ccm] |
VW POLO IV limuzína (9A4, 9A2, 9N2, 9A6), 1.4 [55kW, 1390ccm] |
VW POLO PLAYA, 1.0 [37kW, 999ccm] |
VW POLO Variant (6V5), 1.4 [40kW, 1390ccm] |
VW POLO Variant (6V5), 1.4 [44kW, 1390ccm] |
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), 2.8 V6 24V 4motion [150kW, 2792ccm] |
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), 2.8 V6 24V [150kW, 2792ccm] |
VW SHARAN VAN (7M_), 2.8 VR6 (7M9) [150kW, 2792ccm] |
VW TRANSPORTER T4 autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7, 2.8 VR6 [150kW, 2792ccm] |
VW TRANSPORTER T4 Krabice (70A, 70H, 7DA, 7DH), 2.8 VR6 [150kW, 2792ccm] |