Zapalovací svíčka NGK V-Line 36 (BKR5EZ) - FIAT, LANCIA, RENAULT
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE36 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 36 (BKR5EZ)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
46 53 19 18 | 46 53 19 180 | 46531918 |
Určeno pro vozidla
CITROËN ZX (N2), 2.0 i 16V [120kW, 1998ccm] |
FIAT BRAVA (182_), 1.6 16V (182.BB) [76kW, 1581ccm] |
FIAT BRAVA (182_), 1.6 16V (182.BU) [76kW, 1596ccm] |
FIAT BRAVO I (182_), 1.6 16V (182.AB) [76kW, 1581ccm] |
FIAT BRAVO I (182_), 1.6 [76kW, 1596ccm] |
FIAT DOBLO Skříňová/velkoprostorová limuzína (223_), 1.2 (223ZXA1A) [48kW, 1242ccm] |
FIAT DOBLO Skříňová/velkoprostorová limuzína (223_), 1.6 16V (223ZXD1A) [76kW, 1596ccm] |
FIAT DOBLO velkoprostorová limuzína (119_, 223_), 1.2 (223AXA1A) [48kW, 1242ccm] |
FIAT DOBLO velkoprostorová limuzína (119_, 223_), 1.6 16V (223AXD1A) [76kW, 1596ccm] |
FIAT MAREA (185_), 1.6 100 16V Bipower [76kW, 1581ccm] |
FIAT MAREA (185_), 1.6 100 16V [76kW, 1581ccm] |
FIAT MAREA (185_), 1.6 16V [75kW, 1581ccm] |
FIAT MAREA (185_), 1.6 SX [72kW, 1581ccm] |
FIAT MAREA (185_), 1.6 [68kW, 1581ccm] |
FIAT MAREA Weekend (185_), 1.6 100 16V [76kW, 1581ccm] |
FIAT MULTIPLA (186_), 1.6 (186AXC1A, 186BMC1A, 186BXC1A) [76kW, 1596ccm] |
FIAT MULTIPLA (186_), 1.6 100 16V (186AXA1A) [76kW, 1581ccm] |
FIAT MULTIPLA (186_), 1.6 16V (186AGB1A) [70kW, 1596ccm] |
FIAT MULTIPLA VAN (186_), 1.6 (186AXC1A, 186BMC1A, 186BXC1A) [76kW, 1596ccm] |
FIAT MULTIPLA VAN (186_), Bipower [76kW, 1596ccm] |
FIAT PALIO (178_, 171_, 371_), 1.2 [44kW, 1242ccm] |
FIAT PALIO (178_, 171_, 371_), 1.4 Cat [51kW, 1372ccm] |
FIAT PALIO (178_, 171_, 371_), 1.4 [51kW, 1372ccm] |
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.2 (178DYA1A, 178DXS1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.6 16V (178DXD1A) [74kW, 1581ccm] |
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.6 16V [76kW, 1596ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.1 (169.AXA1A) [40kW, 1108ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 4x4 (169.AXB2A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.1 (169CXA1A) [40kW, 1108ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 4x4 [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 Bipower (169CXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 LPG [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Bipower (188BXA1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power (188BXA1A) [38kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO Schránky/šikmá záď (188_), 1.2 60 [44kW, 1242ccm] |
FIAT SEICENTO / 600 (187_), 1.1 (187AXB, 187AXB1A, 187AXC1A02) [40kW, 1108ccm] |
FIAT SIENA (178_, 172_, 372_), 1.4 Cat [51kW, 1372ccm] |
FIAT SIENA (178_, 172_, 372_), 1.4 [51kW, 1372ccm] |
FIAT SIENA (178_, 172_, 372_), 1.4 [57kW, 1368ccm] |
FIAT SIENA (178_, 172_, 372_), 1.6 (178CYC1AAT) [76kW, 1596ccm] |
FIAT SIENA (178_, 172_, 372_), 1.6 16V [74kW, 1581ccm] |
FIAT STILO (192_), 1.6 16V (192_XB1A) [76kW, 1596ccm] |
FIAT STILO (192_), 1.6 [100kW, 1596ccm] |
FIAT STILO Multi Wagon (192_), 1.6 16V [76kW, 1596ccm] |
FIAT STRADA pick-up (178_, 278_), 1.2 [44kW, 1242ccm] |
LANCIA DEDRA (835_), 1.6 16V (835EI) [76kW, 1581ccm] |
LANCIA DEDRA SW (835_), 1.6 16V (835EI) [76kW, 1581ccm] |
LANCIA DELTA II (836_), 1.6 i.e. 16V (836AO) [76kW, 1581ccm] |
LANCIA LYBRA (839_), 1.6 16V (839AXA1A) [76kW, 1581ccm] |
LANCIA LYBRA SW (839_), 1.6 16V (839BXA1A) [76kW, 1581ccm] |
LANCIA Y (840_), 1.2 (840AA, 840AF1A) [44kW, 1242ccm] |
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXA1A) [44kW, 1242ccm] |
PEUGEOT 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5), 2.0 S16 [120kW, 1998ccm] |
RENAULT CLIO II (BB_, CB_), 1.4 (B/CB0C, B/CB0S) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT KANGOO (KC0/1_), 1.4 (KC0C, KC0H, KC0B, KC0M) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_), 1.4 (FC0C, FC0B, FC0H, FC0M) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.6 e (BA0F, BA0S) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_), 1.6 e (KA0F) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_), 1.6 e (JA0F) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT THALIA I (LB_), 1.4 [55kW, 1390ccm] |