+Průměr v mm: | 229 |
Sila brzdoveho kotouce v mm: | 20 |
Minimalni tloustka (v mm): | 18,5 |
Typ brzdoveho kotouce: | větráno |
Počet děr: | 4 |
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: | 94 |
Vyska ( v mm ): | 34,5 |
Centrovaci prumer [mm]: | 75 |
Vnitřní průměr [mm]: | 115 |
Vrt-? [mm]: | 10,6 |
MAPP-kod k dispozici: | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 279,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,3 |
typ brzdového kotouče | plný |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 112,0 |
Výška [mm] | 71,7 |
Centrovací průměr [mm] | 67,0 |
vnitřní průměr [mm] | 160,0 |
Průměr díry [mm] | 15,0 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0248/0678 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 26.11.2024 |
| Most | 26.11.2024 |
| Plzeň | 26.11.2024 |
| Praha 9 | 26.11.2024 |
+Vnější průměr [mm] | 272,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,4 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 5 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Výška [mm] | 83,0 |
Centrovací průměr [mm] | 75,0 |
vnitřní průměr [mm] | 161,0 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 120,0 |
Průměr díry [mm] | 14,5 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0248/0959 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 26.11.2024 |
| Most | 26.11.2024 |
| Plzeň | 26.11.2024 |
| Praha 9 | 26.11.2024 |
+Vnější průměr [mm] | 280,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 11,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 9,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 5 |
povrch | nátěr |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 108,0 |
Výška [mm] | 41,0 |
Centrovací průměr [mm] | 63,5 |
vnitřní průměr [mm] | 192,0 |
Průměr díry [mm] | 13,7 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0509 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 26.11.2024 |
| Most | 26.11.2024 |
| Plzeň | 26.11.2024 |
| Praha 9 | 26.11.2024 |
+Vnější průměr [mm] | 257,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 17,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 15,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 4 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 49,2 |
Centrovací průměr [mm] | 60,0 |
vnitřní průměr [mm] | 151,0 |
Průměr díry [mm] | 12,7 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0115/2506 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 26.11.2024 |
| Most | 26.11.2024 |
| Plzeň | 26.11.2024 |
| Praha 9 | 26.11.2024 |
+Doplňující výrobek/info 2 | bez kabelu |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 261,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
povrch | nátěr |
Počet děr | 4 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 39,9 |
Centrovací průměr [mm] | 57,0 |
vnitřní průměr [mm] | 142,8 |
Průměr díry [mm] | 13,0 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0698 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Lanko ruční brzdy ATE 24.3727-1804 (AT 581804)
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 250,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 9,9 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
povrch | nátěr |
Počet děr | 6 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 80,0 |
Výška [mm] | 21,0 |
Centrovací průměr [mm] | 62,0 |
vnitřní průměr [mm] | 134,0 |
Průměr díry [mm] | 10,5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 265,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,5 |
Minimální tloušťka [mm] | 9,5 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 5 |
povrch | nátěr |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 108,0 |
Výška [mm] | 44,3 |
Centrovací průměr [mm] | 61,0 |
vnitřní průměr [mm] | 149,5 |
Průměr díry [mm] | 15,5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0727 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 26.11.2024 |
| Most | 26.11.2024 |
| Plzeň | 26.11.2024 |
| Praha 9 | 26.11.2024 |