+Vnější průměr [mm] | 255,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 5 |
povrch | nátěr |
Výška [mm] | 48,1 |
Centrovací průměr [mm] | 68,0 |
vnitřní průměr [mm] | 144,5 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 112,0 |
Průměr díry [mm] | 15,3 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0854 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 234,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 4 |
povrch | nátěr |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 37,5 |
Centrovací průměr [mm] | 62,5 |
vnitřní průměr [mm] | 142,0 |
Průměr díry [mm] | 12,6 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0917 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 257,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 20,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 4 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
Výška [mm] | 49,2 |
Centrovací průměr [mm] | 68,0 |
vnitřní průměr [mm] | 144,0 |
Průměr díry [mm] | 12,6 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0115/0451 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 260,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 24,2 |
Minimální tloušťka [mm] | 22,2 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Počet děr | 4 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 108,0 |
Výška [mm] | 44,0 |
Centrovací průměr [mm] | 63,5 |
vnitřní průměr [mm] | 136,0 |
Průměr díry [mm] | 13,7 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0118/0222 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Šířka 1 [mm] | 156,4 |
Výška 1 [mm] | 67,2 |
Šířka 2 [mm] | 155,1 |
Výška 2 [mm] | 70,1 |
Tloušťka/síla [mm] | 19,1 |
uzavírací výstražný kontakt | pro uzavírací výstražný ukazatel |
uzavírací výstražný kontakt | bez výstražného uzavíracího kontaktu |
Brzdový systém | ATE |
Zkušební značka | E9 90R-02A1162/0119 |
MAPP-kód k dispozici | |
Číslo výrobku doporučeného příslušenství | 24.8190-2801.2 |
zohlednit rozměry | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Šířka 1 [mm] | 155,1 |
Výška 1 [mm] | 71,4 |
Tloušťka/síla 1 [mm] | 20,2 |
Šířka 2 [mm] | 156,3 |
Výška 2 [mm] | 78,5 |
Tloušťka/síla 2 [mm] | 19,6 |
uzavírací výstražný kontakt | bez integrovaného kontaktu výstrahy opotřebení |
uzavírací výstražný kontakt | s akustickou výstrahou opotřebení |
Brzdový systém | ATE |
Zkušební značka | E1 90R-01795/608 |
MAPP-kód k dispozici | |
Číslo výrobku doporučeného příslušenství | 24.8190-0718.2 |
zohlednit rozměry | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Vnitřní průměr brzdového bubnu [mm] | 170 |
Šířka [mm] | 32 |
Doplňkový výrobek/ doplňkové info | s pákou |
Zkušební značka | E1 90R-011043/326 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.4.2025 |
| Most | 10.4.2025 |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | 10.4.2025 |
+Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 256,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 19,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 36,7 |
Centrovací průměr [mm] | 65,0 |
vnitřní průměr [mm] | 133,5 |
Průměr díry [mm] | 15,6 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0118/0141 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | 10.4.2025 |
| Praha 9 | zítra |