+Vnější průměr [mm] | 278,2 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 13,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 11,0 |
typ brzdového kotouče | plný |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 112,0 |
Výška [mm] | 85,8 |
Centrovací průměr [mm] | 66,1 |
vnitřní průměr [mm] | 137,0 |
Průměr díry [mm] | 16,0 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0165/0506 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | děrováno / vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 20 |
Počet děr | 4 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
Výška [mm] | 41 |
Centrovací průměr [mm] | 59 |
Vnější průměr [mm] | 260 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 18,5 |
Utahovací moment [Nm] | 75 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 276,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 24,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 22,4 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Počet děr | 5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
Výška [mm] | 45,2 |
Centrovací průměr [mm] | 69,0 |
vnitřní průměr [mm] | 165,0 |
Průměr díry [mm] | 12,6 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0115/0483 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 43 |
Centrovací průměr [mm] | 102 |
Vnější průměr [mm] | 290 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Minimální tloušťka [mm] | 19 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |
+typ brzdového kotouče | větráno |
Vnější průměr [mm] | 280 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Centrovací průměr [mm] | 68 |
Výška [mm] | 49 |
Počet děr | 5 |
Velikost závitu | 12,75 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
Barva | černá |
povrch | lakováno |
Zkušební značka | E1 90R-02 C0176/0673 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |
+typ brzdového kotouče | plný |
typ brzdového kotouče | děrovaný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10 |
Počet děr | 5 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
Výška [mm] | 48 |
Centrovací průměr [mm] | 65 |
Vnější průměr [mm] | 272 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 8,5 |
Utahovací moment [Nm] | 120 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 26 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 47 |
Centrovací průměr [mm] | 69 |
Vnější průměr [mm] | 276 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 24,4 |
Utahovací moment [Nm] | 100 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 285,5 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 26,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 23,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Počet děr | 5 |
povrch | nátěr |
MAPP-kód k dispozici | |
Výška [mm] | 50,3 |
Centrovací průměr [mm] | 68,0 |
vnitřní průměr [mm] | 139,0 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 108,0 |
Průměr díry [mm] | 16,5 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0118/0489 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 24 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 70 |
Centrovací průměr [mm] | 102 |
Vnější průměr [mm] | 298 |
Minimální tloušťka [mm] | 22 |
Utahovací moment [Nm] | 130 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 26 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 49 |
Centrovací průměr [mm] | 62 |
Vnější průměr [mm] | 295 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 23 |
Utahovací moment [Nm] | 103 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 2.5.2025 |
| Most | 2.5.2025 |
| Plzeň | 2.5.2025 |
| Praha 9 | 2.5.2025 |