+Délka [mm] | 1508 |
Délka obálky [mm] | 1060 |
Seřízení | s manuálním nastavením |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Materiál | Litina |
Velikost závitu | 10 x 1 |
Průměr díry [mm] | 20,64 |
Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm] | 60 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Speciální vozidlo | auto autoškoly |
Délka [mm] | 829 |
Délka obálky [mm] | 495 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Délka [mm] | 944 |
Délka obálky [mm] | 485 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Délka [mm] | 930 |
Délka obálky [mm] | 590 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Délka [mm] | 850 |
Délka obálky [mm] | 650 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Délka [mm] | 735 |
Délka obálky [mm] | 480 |
Seřízení | s manuálním nastavením |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | SACHS |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Materiál | Litina |
Velikost závitu | 12 x 1 |
Brzdový systém | ATE |
Průměr díry [mm] | 19,05 |
Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm] | 35 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Materiál | hliník |
Velikost závitu | 10 x 1 |
Brzdový systém | NABCO |
Průměr díry [mm] | 17,46 |
Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm] | 52 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |
+Materiál | Litina |
Velikost závitu | 12 x 1 |
Brzdový systém | ATE |
Průměr díry [mm] | 23,81 |
Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm] | 58,6 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha 9 | zítra |