Zapalovací svíčka NGK V-Line 16 (BCP5E) - CITROEN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE16 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 16 (BCP5E) - CITROEN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | odšroubovatelná SAE-koncovka |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | neodrušeno |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
002 159 77 03 | 003 159 30 03 | 003 159 37 03 |
003 159 42 03 | 10F15 | 22401-10F15 |
22401-40V05 | 77 00 737 612 | 77 00 743 137 |
77 00 749 163 | 77 00 859 910 | 90919-YZZAA |
9116385 | 96000090 | 96037952 |
Určeno pro vozidla
CITROËN AX (ZA-_), 10 E [30kW, 954ccm] |
CITROËN AX (ZA-_), 11 [40kW, 1124ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 14 E [45kW, 1360ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 14 E [59kW, 1360ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 14 [47kW, 1360ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 14 [55kW, 1360ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 15 [59kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 16 [53kW, 1580ccm] |
CITROËN BX (XB-_), 19 [77kW, 1905ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 14 [47kW, 1360ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 14 [55kW, 1360ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 15 [59kW, 1580ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 16 [53kW, 1580ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 19 [70kW, 1905ccm] |
CITROËN BX Break (XB-_), 19 [75kW, 1905ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.0 [33kW, 954ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.1 i [44kW, 1124ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.1 [40kW, 1124ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.3 [47kW, 1294ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.4 i [55kW, 1360ccm] |
CITROËN C15 Skříňová/velkoprostorová limuzína (VD_), 1.4 [49kW, 1360ccm] |
CITROËN ZX (N2), 1.9 i [88kW, 1905ccm] |
DAEWOO KORANDO (KJ), 3.2 4x4 [156kW, 3199ccm] |
DAEWOO MUSSO (FJ), 2.3 [103kW, 2295ccm] |
DAEWOO MUSSO (FJ), 3.2 4x4 [162kW, 3199ccm] |
DAEWOO REXTON (GAB_), 3.2 V6 [162kW, 3199ccm] |
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202), C 36 AMG (202.028) [206kW, 3606ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), E 200 (210.035) [100kW, 1998ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), E 230 (210.037) [110kW, 2295ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), E 280 (210.053) [142kW, 2799ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), E 320 (210.055) [162kW, 3199ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210), E 200 T (210.235) [100kW, 1998ccm] |
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210), E 230 T (210.237) [110kW, 2295ccm] |
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), G 36 AMG (463.230) [200kW, 3606ccm] |
PEUGEOT 205 I (741A/C), 1.1 [37kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.4 CJ Cat [44kW, 1361ccm] |
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.4 CJ [44kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 205 I Kabriolet (741B, 20D), 1.4 CJ [49kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.0 [33kW, 954ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.1 [40kW, 1124ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.4 Cat [44kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.4 [44kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.4 [49kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.6 [53kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.6 [55kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 305 II (581M), 1.6 [55kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 305 II (581M), 1.9 [72kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 305 II Break (581E), 1.9 [72kW, 1905ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.1 [40kW, 1118ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.3 [47kW, 1294ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.4 [49kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.4 [62kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.5 [63kW, 1442ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.6 [53kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.6 [55kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 1.6 [69kW, 1592ccm] |
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.4 [49kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.4 [47kW, 1360ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [53kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I (15B), 1.6 [55kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [53kW, 1580ccm] |
PEUGEOT 405 I Break (15E), 1.6 [55kW, 1580ccm] |
RENAULT 19 I (B/C53_), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
RENAULT 19 I Schránky/šikmá záď (S53_), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 1.4 (L535) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.2 (B/C/S572) [44kW, 1171ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) [43kW, 1171ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.2 (B/C57R, B575, B57A) [40kW, 1171ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.4 (B/C57T, B/C57Y) [58kW, 1390ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.4 (B57J, C57J, B57P) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.4 [57kW, 1390ccm] |
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.4 e (BA0E, BA0V) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.4 Eco (BA0T) [52kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE I (BA0/1_), 1.6 i (BA0L) [55kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_), 1.6 e (EA0F) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_), 1.4 (LA0E, LA0V) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_), 1.6 e (LA0F, LA0S) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_), 1.6 i (LA0L) [55kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_), 1.6 e (DA0F) [66kW, 1598ccm] |
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_), 1.4 e (KA0V) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_), 1.4 i (JA0E) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_), 1.6 i (JA0L) [55kW, 1598ccm] |
RENAULT RAPID Skříňová/velkoprostorová limuzína (F40_, G40_), 1.4 (F40D) [58kW, 1390ccm] |
RENAULT RAPID Skříňová/velkoprostorová limuzína (F40_, G40_), 1.4 (F40U, F40V) [55kW, 1390ccm] |
RENAULT RAPID Skříňová/velkoprostorová limuzína (F40_, G40_), 1.4 Cat (F407) [43kW, 1390ccm] |
RENAULT RAPID Skříňová/velkoprostorová limuzína (F40_, G40_), 1.4 [54kW, 1390ccm] |
RENAULT RAPID Skříňová/velkoprostorová limuzína (F40_, G40_), 1.4 [59kW, 1390ccm] |
SAAB 900 I (AC4, AM4), 2.0 -16 [93kW, 1985ccm] |
SAAB 900 I Combi Coupe, 2.0 -16 [93kW, 1985ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 2.0 [94kW, 1998ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 2.3 [103kW, 2295ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 2.3 [105kW, 2295ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 3.2 (KJ) [154kW, 3199ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 3.2 [156kW, 3199ccm] |
SSANGYONG KORANDO (KJ), 3.2 [162kW, 3199ccm] |
SSANGYONG KORANDO Cabrio (KJ), 2.3 [103kW, 2295ccm] |
SSANGYONG KORANDO Cabrio (KJ), 2.3 [105kW, 2295ccm] |
SSANGYONG KORANDO Cabrio (KJ), 3.2 [156kW, 3199ccm] |
SSANGYONG KORANDO Cabrio (KJ), 3.2 [162kW, 3199ccm] |
SSANGYONG MUSSO (FJ), 2.0 [93kW, 1998ccm] |
SSANGYONG MUSSO (FJ), 2.3 [103kW, 2295ccm] |
SSANGYONG MUSSO (FJ), 2.3 [110kW, 2295ccm] |
SSANGYONG MUSSO (FJ), 3.2 [162kW, 3199ccm] |
SSANGYONG REXTON / REXTON II (GAB_), 2.3 RX230 4x4 [110kW, 2295ccm] |
SSANGYONG REXTON / REXTON II (GAB_), 3.2 RX320 4x4 [162kW, 3199ccm] |
SSANGYONG RODIUS I, 3.2 [162kW, 3199ccm] |