Zapalovací svíčka NGK V-LINE 43 (DCPR7E-N10)
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE43 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 27.12.2024 | |
Praha 9 | 27.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-LINE 43 (DCPR7E-N10)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M12 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
46 82 32 99 | 46 82 32 990 | 55 18 88 57 |
55 18 88 570 |
Určeno pro vozidla
ALFA ROMEO MITO (955_), 1.4 MultiAir (955AXL1B) [77kW, 1368ccm] |
FIAT 500 (312_), 1.4 (312AXC1B, 312CXC1B) [74kW, 1368ccm] |
FIAT 500 C (312_), 1.4 (312CXC1B, 312AXC1B) [74kW, 1368ccm] |
FIAT 500L (351_, 352_), 1.4 (199LYB1B) [70kW, 1368ccm] |
FIAT BRAVO II (198_), 1.4 (198AXA1B) [66kW, 1368ccm] |
FIAT BRAVO II (198_), 1.4 LPG (198AXA1B) [66kW, 1368ccm] |
FIAT DOBLO autobus (263_), 1.4 (263AXA1A) [70kW, 1368ccm] |
FIAT DOBLO Cargo (263_), 1.4 [70kW, 1368ccm] |
FIAT DOBLO valník/podvozek (263_), 1.4 [70kW, 1368ccm] |
FIAT IDEA (350_), 1.2 16V [59kW, 1242ccm] |
FIAT IDEA (350_), 1.4 16V [70kW, 1368ccm] |
FIAT IDEA (350_), 1.4 [66kW, 1368ccm] |
FIAT IDEA Van (350_), 1.4 (350BXA1A) [70kW, 1368ccm] |
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.3 (1788891, 1789491, 1730250) [59kW, 1242ccm] |
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.3 (178DYE1A, 178DYE1AAP, 178DYE1AAT) [59kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.1 (169.AXA1A) [40kW, 1108ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 4x4 (169.AXB2A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 LPG (169.AXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.2 Natural Power (169.AXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA (169_), 1.4 (169AXE1B) [74kW, 1368ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.1 (169CXA1A) [40kW, 1108ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 4x4 [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 Bipower (169CXB1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 LPG [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 Natural Power [44kW, 1242ccm] |
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639,... [59kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Bipower (188BXA1A) [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power (188BXA1A) [38kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power [44kW, 1242ccm] |
FIAT PUNTO (188_), 1.4 [70kW, 1368ccm] |
FIAT PUNTO (199_), 1.4 Multi Air [77kW, 1368ccm] |
FIAT PUNTO EVO (199_), 1.4 16V [77kW, 1368ccm] |
FIAT PUNTO Schránky/šikmá záď (188_), 1.2 60 [44kW, 1242ccm] |
FIAT SEICENTO / 600 (187_), 1.1 (187AXB, 187AXB1A, 187AXC1A02) [40kW, 1108ccm] |
FIAT STILO (192_), 1.4 16V (192AXH1B, 192BXH1B) [70kW, 1368ccm] |
FIAT STILO (192_), 1.4 16V [66kW, 1368ccm] |
FIAT STILO Multi Wagon (192_), 1.4 16V [66kW, 1368ccm] |
FIAT STILO Multi Wagon (192_), 1.4 16V [70kW, 1368ccm] |
FIAT STILO VAN (192_), 1.4 (192DXH1B) [70kW, 1368ccm] |
FIAT TIPO kombi (356_, 357_), 1.4 (356WXA1B) [70kW, 1368ccm] |
FIAT TIPO limuzína (356_, 357_), 1.4 (356SXA1B) [70kW, 1368ccm] |
FIAT TIPO Šikmá zadní část (356_, 357_), 1.4 (356HXA1B) [70kW, 1368ccm] |
LANCIA MUSA (350_), 1.4 (350.AXA11, 350.AXA1A) [70kW, 1368ccm] |
LANCIA MUSA (350_), 1.4 (350.AXE1A) [66kW, 1368ccm] |
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXA1A) [44kW, 1242ccm] |
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXB1A) [59kW, 1242ccm] |
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXL1A) [51kW, 1242ccm] |
LANCIA YPSILON (843_), 1.4 16V (843.AXC11, 843.AXC1B, 843.AXC1A) [70kW, 1368ccm] |
OPEL COMBO Skříňová/velkoprostorová limuzína (X12), 1.4 (B05) [70kW, 1368ccm] |
OPEL COMBO Tour (X12), 1.4 (C26, D26, E26, C06) [70kW, 1368ccm] |